Τα έντυπα, λοιπόν, αυτά έχουν τελειώσει (!), με αποτέλεσμα το Δημόσιο να μην εισπράττει τα προβλεπόμενα έσοδα, αφού – για να καταβληθεί το όποιο ποσό – ο πολίτης πρέπει να ταλαιπωρηθεί. Δείτε γιατί:
Το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει στα ΚΤΕΟ, όπου οι κάτοχοι Ι.Χ. πηγαίνουν τα οχήματά τους για έλεγχο και πρέπει να πληρώσουν για παράδειγμα παράβολο αξίας 35 ΕΥΡΩ. Με δεδομένη την έλλειψη παραβόλων, πρέπει να πάει ο ίδιος στην πλησιέστερη εφορία, να καταβάλει το ποσό, ώστε να του δοθεί διπλότυπο και να επιστρέψει στο ΚΤΕΟ, ώστε να γίνει ο έλεγχος ! Όπως υποστηρίζουν ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ, οι περισσότεροι οδηγοί φεύγουν εκνευρισμένοι, με αποτέλεσμα τα κέντρα τεχνικού ελέγχου χάνουν πελάτες. Υπάρχουν, βέβαια, και σπάνιες περιπτώσεις, όπου έχουν ξεμείνει παράβολα του ενός ΕΥΡΩ, οπότε και οι υπόχρεοι πληρώνουν με 35 τέτοια χαρτάκια ! Αν σκεφτεί κανείς ότι πραγματοποιούνται τρεις χιλιάδες έλεγχοι οχημάτων κάθε μέρα σε όλη την Ελλάδα και ότι μέσα στο μήνα θα κληθούν για έλεγχο περί τα δυόμισι εκατομμύρια οχήματα, μπορεί να καταλάβει την έκταση του προβλήματος, αφού το ποσό των παραβόλων θα φτάσει τα 50 εκατομμύρια ΕΥΡΩ !
Ίδια κατάσταση επικρατεί και στις υπόλοιπες συναλλαγές με το Δημόσιο, οι οποίες απαιτούν παράβολα. Για ποιο λόγο, όμως, συμβαίνει αυτό;
Γιατί – σύμφωνα με πληροφορίες - η αρμόδια υπηρεσία δεν τυπώνει, επειδή δεν έχει χαρτί ! Και είναι απορίας άξιον, γιατί δεν έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα, αφού – από αυτή τη διαδικασία – το Δημόσιο εισπράττει διόλου ευκαταφρόνητα ποσά ετησίως.
nectarios.notis@capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου